Concurs mare

Dragi clienți, din motive tehnice, linia telefonică este indisponibila. Vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului de relatii cu clientii disponibil pe site-ul nostru. Vă mulțumim pentru înțelegere!

  • Comanda mea
  • Cont de client, creare comandă
  • Produse - specificatii, disponibilitate, desc
  • Taxa transport
  • Produsul este în stoc
  • Factura comenzii
  • Livrare colete
  • Modalitati de plata
  • Reclamație / Returnare produse
  • Primire newsletter in email
    • Cum anulez sau schimb ceva în comandă?
    • În cazul în care doriți să anulați sau să modificați comanda dvs., vă rugăm să creați un tichet (mesaj), unde să adăugați numărul comenzii, iar noi o vom anula sau modifica. Comenzile deja plătite nu se pot anula. De asemenea, comenzile ramburs nu se pot anula, decat daca ne contactați imediat, deoarece acestea se pregatesc foarte rapid pentru expediere.

    • In ce stadiu se afla comanda mea, cand sosesc produsele?
    • Dragi clienți,

      În cazul în care comanda dvs. este în procesare, vă rugăm să aveți răbdare.
      Datorită furnizorilor străini și măsurilor stricte de securitate în nodurile logistice mondiale pentru controlul vamal si al coronavirusului, poate duce la un timp de livrare prelungit.
      Nu vă faceți griji, însă, comenzile dvs. vor fi procesate.



      În ce stare se află comanda dvs., cel mai rapid aflați completând formularul: AICI .

      Stare comanda

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Cand ajunge comanda?
    • Produsele din stocul nostru se livrează în termen de până la 10 zile, iar celelalte sortimente sunt livrate de către furnizori străini cu care colaborăm, de obicei în termen de 10-40 de zile de la expediere. În ziua trimiterii produselor individuale din comanda dvs., vă vom trimite informații în e-mail. Bunurile din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite. Prin urmare, acesta poate fi livrate succesiv în mai multe colete. Coletul dvs. poate ajunge în cutia poștală sau la poștă. Din păcate, nu soseste întotdeauna un aviz din partea postei in cutia dvs. postală. Dacă ați comandat bunuri de la un furnizor străin și coletul nu a sosit în termen de 10-40 de zile de la primirea e-mailului în care vi se anunță expedierea, vă recomandăm să contactati un oficiu postal din apropiere, astfel va veti asigura ca nu se va returna coletul furnizorilor straini. Vă rugăm să ne contactați în cazul în care a trecut timpul complet destinat livrarii.

    • Perioada de livrare a expirat, iar produsele nu au sosit, ce este de facut?
    • În primul rând, vă rugăm să verificați dacă timpul de livrare, cuprins de regulă 10-40 zile (la PRODUSE ÎN STOC până la 10 zile) s-a scurs de la data expedierii produselor de către furnizor, nicidecum de la data comenzii. Veți fi întotdeauna informați prin e-mail cu privire la data expedierii produselor. Deoarece produsele din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite, acestea pot fi livrate în mai multe colete. Astfel, fiecare colet poate avea are o altă dată de expediere. Coletul dvs. poate ajunge în cutia poștală sau la oficiul postal. Din păcate, poșta nu trimite întotdeauna un aviz cu privire la coletul din oficiul postal ce asteapta a fi ridicat. În acest caz, vă rugăm să contactati un oficiu postal apropiat cât mai curând posibil pentru a afla dacă este coletul deja acolo și pentru a vă asigura că nu se returnează furnizorilor. În cazul în care timpul de livrare a expirat, iar coletul nu a sosit și nu este încă la poștă, puteți să efectuați o reclamație, urmărind instrucțiunile de AICI. Vă vom retrimite produsele din nou sau returnăm banii, în funcție de alegerea dvs.

    • Nu-mi sosesc email-uri din partea dvs. despre stadiul comenzii.
    • Dacă nu există e-mailuri despre procesul comenzii, mai întâi verificați dacă aveți casuta poștală plină. Dacă există un loc în căsuța poștală, vă rugăm să verificați dacă aveți e-mail în alte categorii ale casutei postale, cum ar fi concepte, diverse, spam, etc.. Apoi, verificați contul dvs. de client pentru a vedea dacă ați introdus corect adresa dvs. de e-mail AICI. Dacă ambele sunt în ordine sau nu vă puteți loga în contul de client, vă rugăm să ne contactați prin Serviciul de relatii cu clientii. De asemenea, puteți urmări stadiul comenzii conectându-vă AICI

    • Cât durează livrarea?
    • Durata de livrare este cuprinsa de regula intre 10 si 40 de zile de la expediere, nicidecum de la crearea comenzii. Perioada de livrare este lungă, deoarece produsele se expediaza direct de la furnizorii din China, cu care colaboram. Aceasta perioada nu include produsele din categoria PRODUSE ÎN STOC, sau LICHIDARE DE STOC, la aceste produse livrarea se face până în 10 zile de la data expedierii. Va informam intotdeauna in email cu referire la data expedierii. Daca aveti intr-o comanda bunuri din stocul furnizorilor straini, impreuna cu produse din stocul nostru, fiecare produs se va livra in timpul de livrare mentionat la acesta, in functie de furnizor. Produsele pot fi expediate din mai multe depozite, deoarece colaboram cu multi furnizori, pentru a putea avea o gama extrem de diversificata de produse. De aceea, este posibil ca produsele sa soseasca treptat, in mai multe colete.

    • Se poate plati prin mandat?
    • In cazul in care alegeți un produs din stocul furnizorilor din China (majoritatea produselor), plata se efectueaza dupa cum este descris mai jos:

      Se poate plati la orice banca, posta sau cec. Este de ajuns sa aveti detaliile de plata, pe o hartie sau intr-o poza, pe telefon.
      Detaliile de plata pe care le primiti si in email sunt:
      Suma de plata: .... Lei
      Beneficiar: ATELI s.r.o Sokolovska 118, Plzen 32300
      Nr. cont beneficiar:
      RO03BACX0000001556280000
      Denumirea băncii: Unicredit Tiriac Bank
      Detalii de plată: (numarul comenzii)
      C.U.I.: CZ 291 570 13
      IBAN, SWIFT/BIC:
      IBAN RO03BACX0000001556280000
      BIC BACXROBU
      Se poate plati si de acasa, prin transfer bancar, daca aveti internet banking, sau prin card, imediat dupa finalizarea comenzii.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum să fac o comandă nouă?
    • Dacă ați cumpărat deja de la noi, conectați-vă la contul dvs, introduceți bunurile în coș și urmați pașii, pentru finalizarea comenzii. Dacă aceasta este prima dvs. achiziție, introduceți produsul dorit în coșul de cumpărături, faceți clic pe Continuați și introduceți adresa de e-mail. După ce ați introdus e-mailul, faceți clic pe Continuați, din nou, pentru a completa adresa dvs., creați și completați parola pentru contul dvs. de client, unde veți putea urmări progresul comenzii dvs. Apoi faceți clic pe Continuați pentru ajunge la rezumarea comenzii. Faceți clic pe butonul Comandă pentru a finaliza și trimite comanda. Acum, puteți plăti comanda, cu ajutorul informațiilor de plată pe care le vedeți expuse la finalul comenzii. De asemenea, vă vom trimite toate detaliile comenzii în e-mail.

    • Nu pot să mă loghez, am uitat parola.
    • Dacă nu vă puteți conecta la contul dvs., accesați acest link AICI și completați adresa dvs. de e-mail. În e-mail vi se va trimite un link unic, iar după ce faceți clic pe el, va trebui să introduceți o nouă parolă. Dacă nu găsiți niciun e-mail, este posibil să aveți căsuța poștală plină, sau e-mail-ul să ajungă în categoria Spam, ori nu sunteți înregistrat/ă deloc cu acest e-mail pe site-ul nostru. Puteți verifica acest lucru cu ușurință, atunci când încercați să creați un cont, AICI. Dacă puteți introduce adresa dvs. de e-mail, înseamnă că aceasta nu a fost încă înregistrată.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Au sosit semințe fără specificații, cum cunosc ce fel de semințe sunt?
    • Fiecare tip de semințe vine de la furnizorul străin într-un colet separat. Fiecare colet are propriul număr, ce poate fi găsit la numele destinatarului pe etichetă (de exemplu Ion Popescu # 123456). Puteți găsi o listă cu aceste numere, după ce vă logați, în informațiile despre comanda dvs. shipgratis.ro/crma/track/index/. După numere puteți afla cu ușurință ce fel de semințe sunt în fiecare colet.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Transportul este într-adevăr gratuit?
    • Da, transportul a fost, este și va fi întotdeauna pentru tot sortimentul de produse din stocul furnizorilor străini cu care colaborăm, GRATUIT. Nu vom percepe niciodată o taxă legată de transportul de produse, nici în cazul reclamațiilor.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Dacă produsul este în stoc, când îl primim?
    • Doar bunurile care sunt stocate fizic la noi (PRODUSE ÎN STOC) sau la furnizori pot fi comandate și plasate în coș. Produsele înmagazinate la noi se livrează până în 10 zile de la data expedierii. Celelalte produse de la furnizorii străini, se livrează de regulă între 10-40 de zile de la expediere. În ziua trimiterii produselor individuale din comanda dvs., vă vom trimite informații prin e-mail. Produsele din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite. Prin urmare, acestea poate fi livrate succesiv în mai multe colete. Coletul dvs. poate ajunge în cutia poștală sau la oficiul postal. Din păcate, poșta nu trimite întotdeauna un aviz cu privire la coletul din oficiul postal ce asteapta a fi ridicat. În acest caz, vă rugăm să contactati un oficiu postal apropiat cât mai curând posibil pentru a afla dacă este coletul deja acolo și pentru a vă asigura că nu se returnează furnizorilor. Contactați-ne, în cazul în care timpul total destinat livrării a expirat.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Unde se află factura comenzii, certificatul de garanție?
    • Certificat de garanție nu se emite, deoarece nu este necesar, pentru reclamatie, la noi veti avea nevoie doar de numarul de comanda. Factura comenzii se poate descărca în secțiunea Contul meu -> Comenzile mele -> Vezi comanda -> Listează comanda AICI. Dacă ați comandat produse de la mai multe furnizori, se va descărca numărul aferent de facturi. Factura comenzii pentru produsele din categoria PRODUSE ÎN STOC o emite compania ATELI Goods, s.r.o. Facturile comenzii de produse ale unor furnizori externi sunt emise de către acești furnizori și îndeplinesc toate condițiile de înregistrare ca documente de evidență externă, nu este vorba despre un document de impozitare în sensul legii privind TVA-ul.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • De ce nu se poate ridica personal un colet?
    • Ridicarea personală de bunuri nu este posibilă datorită naturii galeriei comerciale, deoarece colaborăm cu mulți furnizori străini de la care mărfurile sunt trimise direct din depozitele lor către dvs., clienții noștri. Astfel obținem prețuri mici și transport gratuit. Pentru produsele din stocul nostru, însă, vă putem oferi livrare rapidă prin curier și plata ramburs, la prețuri prietenoase.

    • A sosit doar o parte din comandă, ce e de făcut?
    • Bunurile din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite. Prin urmare, acestea poate fi livrate succesiv în mai multe colete. Așadar, în cazul în care v-a sosit doar o parte din comanda dvs., fără nicio temere, așteptați ca restul produselor să fie livrate. Vă rugăm să ne contactați atunci când a trecut timpul complet de livrare. Progresul coletelor cu o dată estimată de livrare din comanda dvs. se poate găsi simplu, după ce completați formularul.

      Stare comanda

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Posta vamală
    • Dacă v-a fost reținut coletul de către poștă, pentru vămuire, vă vom ajuta să rezolvați situația spre mulțumirea dvs., deoarece acesta este țelul nostru. Puteți găsi instrucțiuni detaliate AICI. Cu ajutorul manualului nostru, puteți obține rapid bunurile de la poșta vamală, iar cheltuielile vă vor fi compensate de către noi. Dacă bunurile v-au fost confiscate, vă vom restitui banii pentru comanda dvs.

    • Siguranta colet
    • Dragi clienți, este posibil să fi observat deja că în lume a apărut coronavirus, ceea ce este în prezent o problemă majoră. Încă nu a apărut în Romania. Din cauza răspândirii acestei boli contagioase, în întreaga lume au fost luate multe precauții pe care le puteți probabil simți.
      „Este posibil să fiu infectat cu coronavirus dacă am livrat bunurile mele din magazinele chinezești? Nu este nimic de care să vă faceți griji în acest caz. ” Galeria virtuală a Shipgratis.ro ține evidența informațiilor Ministerului Sănătății, a Uniunii Poștale Mondiale și a recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății și face totul pentru ca achiziția dvs. să fie în siguranță, confortabil și fără griji. {{mai multe informații AICI)
      In legătură cu măsurile de securitate în domeniul transportului aerian în special și cu măsurile de urgență în controlul mărfurilor este posibil ca livrarea expedierii dvs. tocmai comandate să fie întârziată. Această situație se confruntă în prezent cu majoritatea comercianților din zonele afectate ale bolii.
      Aveți întrebări despre comanda dvs. sau nu a fost livrată la timp? Contactați-ne, suntem gata să vă răspundem la întrebări și să rezolvăm situația. Până când comanda dvs. suportă costuri sau inainte să vp trimită furnizorul, aveți posibilitatea să o anulați. Puteți anula sau verifica starea comenzii dvs. prin intermediul serviciului nostru pentru clienți.
      Cel mai rapid mod de a afla informatii despre comanda dvs. este prin completarea formularului:

      Stare comanda

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum se poate plăti? Se poate plăti ramburs?
    • Puteți plăti online, cu cardul, sau prin transfer bancar, daca aveti internet banking. De asemenea, se poate plati la orice banca, posta, sau cec, cu ajutorul intructiunilor necesare. Instrucțiunile de plată vor fi afișate la finalizarea comenzii, apoi trimise pe adresa dvs. de e-mail și pot fi găsite și în secțiunea Contul meu -> Comenzile mele.
      Plata ramburs este posibilă exclusiv pentru produsele din categoria PRODUSE ÎN STOC AICI. Plata ramburs pentru alte produse nu este posibilă, datorită naturii galeriei comerciale, deoarece lucrăm cu mulți furnizori străini de la care mărfurile sunt trimise direct către dvs., clienții noștri. O comandă poate fi expediată din mai multe depozite, iar în cazul produselor de la furnizori străini, rambursul nu este disponibil. Dacă nu aveți destulă încredere să plătiți în avans, puteți să verificați online firma noastra, precum și codul unic de înregistrare, sau să vizitați categoria PRODUSE ÎN STOC, de pe site-ul nostru și să comandați produse care se livrează în sistem ramburs, prin curier.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum se reclama, returneaza sau se schimba un produs?
    • Dragi clienți, în cazul în care comanda dvs. este într-o stare de procesare, vă rugăm să aveți răbdare. Datorită concediilor prelungite ale furnizorilor străini și a măsurilor de securitate mai stricte la centrele logistice globale pentru a preveni răspândirea coronavirusului, timpul de livrare poate fi prelungit. Vă rugăm să nu vă faceți griji, comenzile dvs. vor fi procesate. Care este cel mai rapid mod de a afla comanda dvs. completând formularul: AICI

      Reclamația dvs

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum pot reduce frecvența, sau cum anulez primirea newsletter-ului și cum îl reînnoiesc?
    • Dacă doriți să reduceți frecvența trimiterii de newsletter-uri la 1 pe săptămână sau să anulați complet trimiterea, faceți clic pe partea de jos a oricărui newsletter, din textul Pentru a anula trimiterea de noutăți din galeria comercială Shipgratis.ro, faceți clic AICI. Dacă alegeți să primiți un newsletter pe săptămână, vă vom trimite cele mai populare oferte din rândul clienților noștri. Dacă anulați complet abonamentul și doriți ulterior să îl reînnoiți, puteți face acest lucru, în contul dvs. AICI

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.

Ne pare rău, dar nu există articole pentru termenul căutat de dvs. Încercați din nou cu o solicitare diferită

Nu ați găsit întrebarea dvs? Scrieți-ne.

  • Atașați fișierul
  • Declar că m-am familiarizat cu Principiile de prelucrare a datelor personale și doresc să trimit o întrebare către serviciul de relatii cu clienții.

* Câmpuri necesare