Concurs mare

Dragi clienți, din motive tehnice, linia telefonică este indisponibila. Vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului de relatii cu clientii disponibil pe site-ul nostru. Vă mulțumim pentru înțelegere!

V-ați întrebat, cum funcționează ShipGratis.ro?

1. Cum este cu taxele poștale GRATIS?

 1.1 În cazul unui sortiment scump, nu este o problemă să se încadreze taxele poștale în prețul produselor astfel încât clientul să nu le simtă. Dar oferim multe articole până în 180 lei și foarte multe sub 10 lei. Cum este posibil acest lucru? 

 1.2 Noi trimitem mărfuri direct de la distribuitorii primari. În prezent, nu mai este un secret că toate electronicele de consum și alte lucruri provin din China sau Taiwan. Așadar, am decis că este mai bine să trimitem produsele către clienții finali direct de la sursa producției lor.

 1.3 O mare parte din preț  se va economisi astfel din costurile importatorilor și angrosiștilor. Întotdeauna încercăm să păstrăm prețul produselor pe care le oferim la nivelul concurenței și cel mai bine întotdeauna puțin mai jos.

 1.4 Am minimizat costul taxelor poștale datorită numărului mare de expedieri pe care furnizorii noștri le trimit clienților noștri. Un principiu important în modelul de cumpărături al galeriei comerciale ShipGratis.ro, pe care îl urmăm cu strictețe, este că nu adăugăm costul taxelor poștale la produse, dar scădem din marja noastră. La prima vedere poate părea nesemnificativ. Dar comparați prețurile noastre cu cele ale concurenței și veți vedea diferența.

1.5 Coletul cu produse va fi expediat din Asia. Clientul în afară de termenul de livrare mai lung (vezi secțiunea Transport) nu va remarca altă diferență. Expedierea este livrată standard prin Poșta Română, sau depozitată pentru ridicare. 

2. Cum este în cazul reclamațiilor?

 2.1 Ne dăm seama că returnarea bunurilor către furnizor în Asia va fi extrem de costisitoare pentru consumatorul obișnuit și ar dura mult.

 2.2 De aceea am decis să intermediem tratarea reclamaților. Clientul inițiază reclamația completând formularul de reclamație. După aceasta, va primi de la noi o adresă la care vor fi returnate produsele, iar restul va fi rezolvat ca și în e-shop obișnuit. În majoritatea cazurilor, pentru a accelera soluționarea reclamațiilor, vom lăsa furnizorul să trimită direct produse noi.

 2.3 Ce se întâmplă dacă un colet se pierde în timpul transportului? În acest caz preluăm toată responsabilitatea și pe cheltuiala noastră lăsăm furnizorul să trimită din nou produsele.

3. Cum poate plăti clientul produsele?

 3.1 După cum se poate observa din principiul funcționării galeriei comerciale ShipGratis.ro comanda poate fi plătită prin transfer în cont.

3.2 Nu este posibil să plătiți cu numerar la livrare din cauza expedierii produselor din Asia.

4. PRODUSELE ÎN STOCUL nostru din republica Cehă (PRODUSE ÎN STOC) cu livrare până în 5 zile

 4.1 Am ascultat cerințele clienților noștri pentru livrarea mai rapidă a produselor și cele mai populare produse pentru dvs. sunt depozitate în depozitul nostru din Plzeň. Termenul de livrare a produselor aflate în stoc este 5 zile de la expediere la adrese din România.

Dacă aveți alte întrebări sau sugestii cu privire la modul în care funcționează procesul de comandă, nu ezitați să ne contactați prin intermediul serviciului relații clienți.