Concurs mare

Dragi clienți, din motive tehnice, linia telefonică este indisponibila. Vă rugăm să ne contactați prin intermediul serviciului de relatii cu clientii disponibil pe site-ul nostru. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Cum cumpăr de la ShipGratis.ro

1. Alegerea produsului

1.1 Alegeți din meniul principal sau din partea de sus categoria de bunuri pe care doriți să o deschideți și faceți clic pe ea.

1.2 Dacă vreți să căutați un anumit produs, introduceți numele acestuia, caracteristicile sau numărul SKU în căsuța de căutare din jumătatea stângă a părții de sus a paginii.

2. Găsirea detaliilor produsului

2.1 În cazul în care aceeași întrebare despre produs a pus și un client înaintea dvs., veți găsi răspunsul în fișa produsului în coloana din dreapta, sub titlul 'ÎNTREBĂRI FRECVENTE'

2.2 În cazul în care nu găsiți răspuns la întrebarea dvs. prin modalitatea de mai sus, trimiteți-ne întrebarea prin intermediul Serviciului relații clienți. Ca și subiect al întrebării treceți denumirea produsului și la categoria întrebării alegeți 'Specificații produs'.

3. Introducerea bunurilor în coș

3.1 Dacă ați ales deja produsul, dați clic pe acesta și în fișa produsului, introduceți în chenarul alb numărul de bucăți pe care doriți să le cumpărați și faceți clic pe butonul 'În coș'. Acest pas nu este obligatoriu.

3.2 Faceți clic pe butonul "Înapoi la coș" care vă va redirecționa automat la Coșul de cumpărături. Dacă doriți să adăugați mai multe bunuri sau să căutați în catalog, faceți clic pe butonul "<<" pentru a vă redirecționa înapoi la pagina principală. Puteți accesa din nou Cosul, făcând clic pe butonul "Coș" din partea dreapta de sus a paginii. Prin ținerea cursorului pe butonul ”Coș” puteți vizualiza conținutul curent al coșului.

3.3 Puteți shimba cantitatea de produse din coș prin completarea cantității necesare în căsuța cu totalul de bucăți. Apare textul "Vă rugăm să așteptați", apoi conținutul coșului va fi actualizat. Dacă doriți să scoateți produsul din coș, introduceți în căsuța cantității produsului ”0” și așteptați textul "Vă rugăm să așteptați" sau faceți clic pe ”x” în dreapta.

3.4 Dacă aveți un cupon de reducere, îl puteți folosi în coș.

4. Finalizarea cumpărăturilor

4.1 Pentru a finaliza achiziția, faceți clic pe butonul "Continuați". Dacă faceți o achiziție la noi pentru prima dată sau nu sunteți autentificat, completați adresa dvs. de e-mail. Dacă ați achiziționat deja de la noi și doriți să completați datele, vă rugăm să vă autentificați. În cazul primei achiziții, completați parola pentru contul dvs. nou, pe care o vom crea pentru dvs., astfel încât să puteți urmări starea procesării comenzii/lor și pentru a beneficia de toate serviciile noastre. Parola o puteți formula după bunul plac, ideală este una pe care să o rețineți. Completați în continuare adresa de facturare și de livrare și faceți clic pe "Continuați".

5. Trimiterea comanzii

5.1 La ultimul pas, verificați numărul de produse comandate, prețul total și adresa de expediere (în coloana din dreapta). Dacă totul este OK, faceți clic pe butonul 'Comandați' și trimiteți comanda.

6. Plata comenzii

6.1 Ca formă de plată, puteți alege să plătiți prin transfer sau depunere în contul nostru și alte plăți on-line. Detalii despre metodele de plată disponibile găsiți AICI.

6.2 Nu este posibilă plata ramburs deoarece lucrăm cu furnizori externi care trimit mărfuri din străinătate. Detalii despre modul în care lucrăm și de ce nu puteți plăti cu numerar la livrare AICI.

7. Termenul de livrare

7.1  Termenul de livrare este specificat la fiecare produs sub semul ”?”. Produsele aflate în stoc le livrăm în 10 zile lucrătoare de la expediere. La celelalte produse termenul de livrare este specificat la fiecare produs în funcție de furnizor și sezon (Crăciun, Paște, sau alte sărbători). Zilele de livrare sunt calculate întotdeauna de la expediere. Mai multe informații despre termene și modalități de livrare găsiți AICI.