Condiții pentru vămuire la poșta vamală
Condiții pentru vămuirea și compensarea comisioanelor plătite
1. Când există un motiv pentru vămuirea coletelor?
1.1 Bunurile achiziționate care nu sunt din categoria PRODUSE ÎN STOC, pot fi tratate în mod vamal dacă valoarea comenzii este mai mare decât €22. Cu toate acestea, experiența noastră arată că la comenzi de până la €57 sunt supsuse vămuirii în mai puțin de 0,1% din cazuri.
2. Ce documente sunt necesare pentru procedurile vamale fără probleme?
2.1 În cazul în care coletul dvs. este deținut pentru vămuire, veți fi înștiințat în scris de către Poșta Română pentru a furniza cele trei documente necesare.
Primul document este factura comenzii. Puteți să o descărcați în secțiunea Comenzile mele alegeti comanda dorita, faceti clic pe "Vezi comanda", apoi faceti clic pe "Listeaza comanda". Având în vedere faptul că produsele din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite și, prin urmare, pot fi livrate treptat, în mai multe colete, marcați elementele specifice ale facturii, care sunt luate în considerare de către poșta vamală.
Ca al doilea document, puteți să le prezentați dovada plății, respectiv. extrasul de cont. În acest scop, este suficient printscreen in Internet banking sau factura de plată.
3. Ce complicații pot apărea?
3.1 Dacă se respectă instrucțiunile de mai sus, nu ar trebui să existe complicații. În cazul în care bunurile vor fi reținute, vă vom restitui banii pentru comanda dvs. În cazul altor complicații, vă rugăm să ne contactați.
4. Cât durează procedura de vămuire?
4.1 De obicei, vămuirea durează 2-3 zile. Întârzierile pot apărea între momentul deciziei de vămuire și livrarea cererii de furnizare a acestor documente către poșta din localitatea dvs. Deci, calculați între 5-10 zile.
5. Ce taxe pot apărea în legătură cu o procedură vamală?
5.1 Se pot aplica următoarele taxe: TVA, taxa vamală și taxa poștală pentru interventia poștei.
6. Cum tratează taxele vamale și poștale, galeria noastră Shipgratis.ro?
6.1 Având în vedere că ne respectăm și apreciem clienții, rezolvăm întotdeauna aceste situații spre mulțumirea dumneavoastră. Vă va oferi suportul necesar Serviciul nostru de relații cu clienții. În cazul în care coletul dvs. a fost supus taxelor vamale, veți plăti pentru ridicarea acestuia de la oficiul poștal. Scanați factura și/sau documentul de vămuire și trimiteți-l/e prin intermediul Serviciului nostru de relații cu clienții, selectând categoria întrebării "Procedură vamală" . TVA, taxa vamală și taxa poștală vor fi compensate cu un cupon pentru achiziționare ulterioară, sau vă vor fi returnați banii. Compensația poate fi acordată numai clienților care nu au cumpărat bunurile în scopuri comerciale.