Cum depunem reclamație sau returnăm un produs
Aveți o problemă cu produsul achiziționat de la noi sau nu a ajuns deloc?
Nu fiți trist pentru aceasta, trimiteți o reclamație la noi și vom face tot posibilul pentru a vă readuce zâmbetul pe față.
Cum procedăm:
1. Conectați-vă la contul dvs. și în meniul comenzi AICI selectați comanda care conține produsul pe care îl reclamați și faceți clic pe butonul Vizualizare.
2. Pentru produsul selectat, faceți clic pe butonul Reclamații și apoi selectați din opțiunile pre-completate. Dacă rezolvăm reclamația prin trimiterea unui nou produs, luați din nou în considerare termenul de livrare care a fost valabil pentru produsul reclamant.
3. Vă vom informa despre stadiul reclamației prin e-mail. Dacă va fi necesar să adăugăm orice informații la reclamație, vă vom trimite întrebări.
4. Dacă alegeți ca mod preferat de a soluționa reclamația, rambursarea banilor, vă oferim întotdeauna ca și scuză un cupon cu valoare de 115% din valoarea produselor reclamate pentru următoarea achiziție. În cazul în care preferați returnarea sumei inițiale în contul dvs., refuzați cuponul în e-mail sau AICI.
SFAT! Dacă reclamați/returnați un produs deteriorat sau neadecvat, vă rugăm să atașați cel mai bine la formularul de reclamație o poză cu produsul și ambalajul în care a fost livrat. În cele mai multe cazuri, nu vă vom cere să-l trimiteți înapoi și vă vom trimite un produs nou sau vom restitui banii. Dacă vom cere să ne trimiteți înapoi, vă vom trimite adresa.
ATENȚIONARE! Nu ne trimiteți bunurile reclamate înainte de a completa formularul de reclamație, de obicei nici nu cerem să trimiteți înapoi. Dacă ați făcut deja acest lucru, nu vă faceți griji, nu vom respinge expedierea, doar să știți că rezolvarea reclamației va dura ceva mai mult. Nu trimiteți reclamația la adresa Naranu Prague s.r.o., unde preluăm poșta doar de două ori pe lună. Nu trimiteți reclamația cu plata ramburs, o astfel de expediere trebuie să respingem și va fi returnată.