REDUCERE 10% în coș pentru cumpărături peste 100 RON și 20% pentru cumpărături peste 300 RON

Stranka neni povolena

Discuții

6 Articol(e)

pe pagina
  • De la Cerasela ziua marți, 19 iulie 2022 16:00
    • Buna ziua asi vrea sa fac un retur ca m-am comandat o rochie și îmi este mica și asi vrea sa știu la ce adresa trebuie trimisa inapoi ma poate ajuta cineva?
      Mulțumesc!
    • Stimate client, ne pare rau ca produsul corespunde mai puțin asteptarilor dvs.
      In cazul in care doriti sa returnati produsul reclamat va trebui sa-l trimiteti prin POSTA ROMANA, pe adresa noastra, impreuna cu o coala de hartie, in care sa specificati: numele dvs., numarul comenzii si motivul reclamarii produsului. Dupa ce primim produsul reclamat, vom crea un cupon in valoare de 100% + 15% din valoarea produsului, pe care il puteti folosi la cumparaturile viitoare, sau il puteti refuza si primi inapoi banii in contul bancar. Atunci cand coletul va ajunge in depozit si va fi prelucrat de catre colegele de la Departamentul de Reclamatii veti primi o notificare pe email. De asemena, Va rugam, NU trimiteti coletul in sistem ramburs, deoarece nu va fi acceptat.
      Adresa la care puteti returna produsul este:
      STYLCO Czechia s.r.o.
      Plzeňská 42
      332 09 Štěnovice
      Republica Cehă
      Va multumim pentru rabdare si intelegere si va dorim o zi placuta in continuare.
  • De la Marilenaziua luni, 30 august 2021 10:52
    • Buna ziua! Am comandat acelasi produs de 2 ori din greseala. Doresc sa anulez urgent comanda pe care am dat-o azi!
    • Va rugam sa ne scrieti cerere dvs. pe adresa de e-mail: support@shipgratis.ro

      O zi placuta.
  • De la Alinaziua luni, 9 august 2021 16:05
    • Dacă plătesc in avans sigur primesc comanda , in cat timp?
    • Pentru produsele comandate din stocurile noastre din Cehia perioada de livrare este de 5 zile lucratoare.
      Pentru produsele comandate din stocurile furnizorilor nostri din China, cum este si cazul produsului dvs., perioada de livrare este de regula cuprinsa intre 15-44 de zile de la data expedierii, nu a efectuarii comenzii, dupa cum este precizat si pe site-ul nostru in dreptul fiecarui produs precum si la informatiile de baza. Informatia se actualizeaza si in contul creat de dvs. si a fost trimisa si pe e-mail O zi frumoasa!
  • De la Anamaria Ostaşuc ziua joi, 4 iunie 2020 09:22
    • Bună dimineața! Am anulat comanda din greșeală! O pot recupera?
    • Buna ziua.

      Va rugam sa ne specificati numarul comenzii dvs.  Acesta este in formatul 4400... si este prezent in email-urile si sms-urile trimise automat din sistemul nostru si se foloseste ca detaliu de plata, la achitarea contravalorii comenzii.


      Pentru orice informatie, nu ezitati sa ne contactati prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ).

      Va multumim,

      Echipa Shipgratis.ro
  • De la BACIUziua duminică, 31 mai 2020 08:42
    • BUNĂ ziua!!
      Aș dori să comand unele produse ...însă eu nu vreau să mă complic cu conturi bancare și altele ce leagă de genul bancar....nu îmi place!!
      Doresc să vă întreb...dacă se poate cu plata la sosirea coletului prin curierat??
    • Buna ziua,

      Dacă plata in avans și timpul de livrare mai lung vă avantajează mai putin, avem produse cu PLATA LA PRIMIRE si livrare rapidă prin curier. Le puteti alege din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5zile”) de aici: https://shipgratis.ro/produse-in-stoc Pentru modalitatea de plată la primire, este afisata o taxă, imediat langă.
      * Inainte de a finaliza comanda, va rugam sa va asigurati ca aveti in cos variantele corecte si verificati totalul comenzii.

      Pentru orice informatie, ne puteti contacta prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ), intr-un mesaj privat pe facebook, sau la nr. de tel: +40 316 301 673 ( Lu-Vi, intre orele 9-16)
      Sper ca raspunsul acesta v-a ajutat. In cazul in care doriti alte detalii, nu ezitati sa ne contatati. O zi îmbucurătoare vă dorim!
  • De la Doinaziua miercuri, 13 mai 2020 11:59
    • Am vrut sa command si rochite pentru copii si nu aveti posibilitatea de plata Ramburs ... O puteti adauga in variantele de plata ?
    • Buna ziua,

      Stimate client, va multumim ca ati ales serviciile noastre. Daca doriti produse cu plata la primire, si livrare rapida prin curier, alegeti din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5zile”) - https://shipgratis.ro/produse-in-stoc sau pentru orice alt produs care are eticheta ”Plata la livrare” - https://www.screencast.com/t/nzf0nomq Pentru modalitatea de plata la primire, este afisata o taxa.


      In cazul in care ati primit un mesaj cu detaliile de plata, ati comandat produse din stocul furnizorilor straini, cu care colaboram, iar plata se face in avans, la orice posta, banca sau cec.

      Majoritatea informatiilor utile de pe site se gasesc accesand link-ul urmator: https://shipgratis.ro/helpdesk
      Pentru orice informatie, ne puteti contacta prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ), intr-un mesaj privat pe facebook, sau la nr. de tel: +40 316 301 673 ( Lu-Vi, intre orele 9-16)
      Sper ca raspunsul acesta v-a ajutat. In cazul in care doriti alte detalii, nu ezitati sa ne contatati. O zi imbucuratoare.

Trimiteți-ne întrebarea sau comentariul dvs.: