Concurs mare
Livrarea până în
în
5
zile
  • Corector pt. degetul mare de la picior 1
  • Corector pt. degetul mare de la picior 2
  • Corector pt. degetul mare de la picior 3
  • Corector pt. degetul mare de la picior 4
  • Corector pt. degetul mare de la picior 5
-40%

Corector pt. degetul mare de la picior

Happy days Garanția promoției încă sau până la terminarea stocului!
30 zile returnare bani Transport gratuit Plata la livrare

Disponibilitate: În stoc

Livrare e de regulă în 5 zile de la expediere

BANII INAPOI GARANTAT
Dacă nu este expediate în termen de 14 de zile
Dacă transportul durează mai mult de 14 de zile

Cod produs: 34647

Prețul normal:
67,90 RON
Rămas în stoc:
69 buc
PREȚUL REDUS:
40,86 RON
Vândut:
>200 buc
verified_by_customers verified_by_customers
verified_by_customers verified_by_customers

Informații produs

Detalii

Perfect pentru corectare pozitiei degetului mare. Este potrivit atat pentru piciorul stang cat se pentru cel drept.

Specificatii:

  • Culoare: alb
  • Produsul este potrivit pentru picioarul stang si drept
  • Material de calitate - curățare simplă
  • Lungime: 14 cm

Vânzător, Condiții comerciale

ATELI Goods, s.r.o.

Păreri

Încă nu am primit suficiente recenzii la produs. Scrieți o recenzie la produsul acesta

Spune parerea ta

Evaluați produsul: Corector pt. degetul mare de la picior

Declar că m-am familiarizat cu Principiile de prelucrare a datelor personale și doresc să trimit acest formular, cu posibiliatea de publicare web.

Discuții despre produs

Discuții despre produs

Deocamdată nu există niciun comentariu sau întrebare despre acest produs, fiți primul care scrie!

Trimiteți-ne o întrebare sau lăsați-ne un comentariu despre produs




Declar că m-am familiarizat cu Principiile de prelucrare a datelor personale și doresc să trimit acest formular, cu posibiliatea de publicare web.

Comerciant

Comerciant

ATELI Goods, s.r.o., ATELI Goods, s.r.o.,
Sokolovská 118, Plzeň, 323 00,
zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni,
oddíl C, vložka 34902


Condiții comerciale

Condiții comerciale


    1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE
  • 1.1 Concepte
    • - Adresa pentru returnarea mărfii - locul de trimitere a mărfurilor în cazul retragerii din contract în conformitate cu condițiile de afaceri specificate în spațiul virtual al vânzătorului;
    • - Adresa electronică a cumpărătorului - adresa de e-mail a cumpărătorului înscrisă în contul său de utilizator al galeriei virtuale www.shipgratis.ro sau în comandă;
    • - Adresa electronică a vânzătorului - spațiu virtual al vânzătorului pentru manipularea e-mailului prin intermediul asistenței;
    • - Adresa electronică pentru reclamații - info@shipgratis.ro;
    • - Termeni și condiții sau OP - Acești termeni și condiții generale emise și aprobate de vânzător;
    • - GDPR - Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46 / CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
    • - Helpdesk - un loc de comunicare electronică între vânzător și cumpărător furnizat de galeria virtuală www.shipgratis.ro, pe baza condițiilor Pieței de către vânzător, adresa info@shipgratis.ro - contract de cumpărare - Contract de achiziție încheiat între vânzător și cumpărător pe baza acestor termeni și condiții sau a altor documente care vor fi convenite între ei;
    • - Cumpărător - persoană fizică care încheie un contract de cumpărare cu vânzătorul;
    • - Un loc pentru exercitarea drepturilor care decurg din performanța defectuoasă și pentru returnarea mărfii - acest loc este adresa desemnat de serviciul de transport Posta Romana, care efectuează serviciul de asistență de plângere și retur pentru vânzător. Adresa este Oficiul Postal 1 loc. Arad, jud. Arad, casuta postala 185, Destinatar: Ateli Goods;
    • - Cod civil - Legea nr. 89/2012 Coll. cum a fost modificată;
    • - Comandă - un formular de comandă completat, care conține toate informațiile și opțiunile marcate ca obligatorii;
    • - Vânzător - ATELI Goods, s.r.o., Id. No.: 06273742, CIF: CZ06273742, Sokolovská 118, 323 00, Plzni, CZ;
    • - Cont desemnat de vânzător - cont bancar care este listat în spațiul virtual al vânzătorului ca cont desemnat pentru plată;
    • - Spațiu virtual al vânzătorului - spațiu care este disponibil vânzătorului în galeria virtuală www.shipgratis.ro în funcție de condițiile pieței.
  • 1.2 Termenii și condițiile nu se aplică cazurilor în care persoana care intenționează să achiziționeze bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comanda bunuri în cadrul activității sale sau în cadrul profesiei sale independente.
  • 1.3 În contractul de cumpărare pot fi convenite dispoziții care deviază de la condițiile de afaceri. Dispozițiile abateri din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile termenilor și condițiilor.
  • 1.4 Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Condițiile de afaceri sunt pregătite în limba română. Contractul de cumpărare este încheiat în limba română.
  • 1.5 Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate de vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

    2. CONTRACT DE ACHIZIȚIE
  • 2.1 Toate prezentările bunurilor plasate în spațiul virtual al vânzătorului au un caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un acord de cumpărare cu privire la aceste mărfuri. Dispozițiile § 1732 alin.2 Cod civil nu se aplică.
  • 2.2 Spațiul virtual al vânzătorului conține informații despre mărfuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în spațiul virtual al vânzătorului. Această prevedere nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un acord de cumpărare în condiții convenite individual.
  • 2.3 Pentru a comanda bunuri, cumpărătorul completează formularul de comandă în spațiul virtual al vânzătorului. Formularul de comandă conține în special informații despre:
    • - bunurile comandate (mărfurile comandate sunt „introduse” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic, care face parte din spațiul virtual al vânzătorului);
    • - metoda de plată a prețului de achiziție a mărfurilor;
    • - metoda necesară de livrare a mărfurilor comandate.
  • 2.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita și de a furniza Cumpărătorului în formularul de comandă informații suplimentare necesare pentru îndeplinirea obligațiilor care decurg din reglementările legale aplicabile și din raportul contractual încheiat.
  • 2.5 Înainte de a trimite comanda vânzătorului, cumpărătorului ii este permis să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile comise la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „Continuare”. În acest moment, informațiile furnizate în comandă de către vânzător sunt considerate corecte. Imediat după primirea comenzii către cumpărător, vânzătorul își va confirma livrarea prin e-mail la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  • 2.6 Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, suma prețului de achiziție) să solicite cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii.
  • 2.7 Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător provine din livrarea acceptării comenzii, care este trimisă de către vânzător prin e-mail la adresa electronică a cumpărătorului.
  • 2.8 Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) sunt suportate de către cumpărător însuși.

    3. PRET DE MARFURI, TERMENI DE PLATĂ
  • 3.1 Prețul mărfurilor conform contractului de cumpărare poate fi plătit de către cumpărător vânzătorului în următoarele moduri:
    • - în numerar la livrare la locul specificat de cumpărător în comandă,
    • - transfer bancar într-un cont desemnat de vânzător,
    • - card bancar
  • 3.2 Vânzătorul își rezervă dreptul de a oferi doar unele dintre metodele de plată de mai sus. În cazul în care se percepe o metodă de plată, cumpărătorul va fi informat cu privire la prețul său atunci când îl alege.
  • 3.3 Vânzătorul nu acceptă avans sau altă plată similară din partea cumpărătorului. Acest lucru nu afectează prevederile termenilor și condițiilor privind obligația de plată a prețului de achiziție a mărfurilor în avans.
  • 3.4 Procesul de plată are loc prin custodie conform condițiilor de încredințare. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu custodia, contractul de cumpărare nu va fi încheiat.
  • 3.5 În cazul plății la livrare, prețul de achiziție este plătibil la primirea mărfii. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 25 de zile de la încheierea contractului de cumpărare.
  • 3.6 În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al mărfii împreună cu toate datele obligatorii de plată cuprinse în formularul de comandă (simbolul plății variabile, etc.). În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului.
  • 3.7 O plată care nu conține toate datele obligatorii în conformitate cu punctul 3.5 nu este considerată plata prețului de achiziție, cu excepția cazului în care Vânzătorul decide altfel.
  • 3.8 Vânzătorul are dreptul să solicite plata prețului de achiziție complet înainte de a trimite mărfurile cumpărătorului. Dispozițiile articolului 2119 alin.1 Cod civil nu se aplică.
  • 3.9 În cazul plății la livrare la primirea mărfii, mărfurile vor fi emise cumpărătorului împreună cu factura emisă după plata numerarului la livrare.
  • 3.10 În cazul în care cumpărătorul nu acceptă mărfurile, mărfurile vor fi returnate vânzătorului, iar cumpărătorul este obligat să plătească compensații numerar la taxa de livrare. Această compensare este executabilă în mod legal, deoarece cumpărătorul încalcă contractul de cumpărare încheiat prin faptul că nu ridică mărfurile. Prin faptul că cumpărătorul nu preia bunurile, perioada de retragere din contract, potrivit părții 4 din aceste condiții, nu începe să curgă.

    4. RETRAGERE DIN ACORDUL DE ACHIZIȚIE
  • 4.1 În cazul în care nu este menționat motivul la punctul 4.2 din Termeni și condiții sau un alt caz în care nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu § 1829 alineatul 1 din Codul civil, în termen de treizeci (30) ) zile de la primirea mărfii și în cazul în care obiectul contractului de achiziție este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă curge de la data primirii ultimei livrări de mărfuri.
  • 4.2 Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu prevederile § 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri într-un pachet închis, pe care consumatorul l-a scos din pachet și din motive igienice nu este posibil să se returneze.
  • 4.3 Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în termen, în conformitate cu punctul 4.1 din termeni și condiții. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate utiliza formularul furnizat de vânzător, care formează o anexă la termeni și condiții. Retragerea din contractul de cumpărare poate fi trimisă de cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului prin intermediul helpdesk.
  • 4.4 În cazul retragerii din contractul de cumpărare, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului de către cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la livrarea retragerii din contractul de cumpărare către vânzător. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării mărfurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate datorită naturii sale prin poștă periodică.
  • 4.5 În cazul retragerii din contractul de cumpărare, cumpărătorul va returna mărfurile la adresa pentru returnarea mărfurilor sau într-un loc convenit între vânzător și cumpărător. Acest loc este adresa desemnată de serviciul de transport Posta Romana, care efectuează serviciul de asistență de reclamație și retur pentru vânzător.
  • 4.6 În cazul retragerii din acordul de cumpărare, vânzătorul va returna fondurile primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contractul de cumpărare de către cumpărător, în același mod în care vânzătorul a primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna suma oferită de cumpărător într-un alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și cumpărătorul nu suportă costuri suplimentare. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze fondurile primite cumpărătorului înainte ca acesta să returneze mărfurile sau să dovedească că a trimis mărfurile către vânzător.
  • 4.7 Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cumpărătorul pentru daunele cauzate mărfurilor împotriva dreptului cumpărătorului la o restituire a prețului de achiziție.
  • 4.8 În cazurile în care cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu dispozițiile § 1829 alineatul 1 din Codul civil, vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în orice moment, până la preluarea mărfurilor de către cumpărător. Într-un astfel de caz, vânzătorul va returna prețul de achiziție cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în numerar în contul desemnat de cumpărător.
  • 4.9 Cumpărătorul are opțiunea de a anula comanda prin intermediul unui consiliu până la suportarea costurilor. El va fi informat despre această dată individual.

    5. TRANSPORT ȘI LIVRARE DE MARFURI
  • 5.1 Vânzătorul este obligat să livreze mărfurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia mărfurile la locul specificat în livrare.
  • 5.2 Termenul obișnuit de livrare este indicat separat pentru fiecare produs. Termenul de livrare are două părți, timpul de procesare al comenzii și timpul de livrare. Această perioadă începe cu acceptarea comenzii sau a plății acesteia în cazul plății în avans. Termenul limită de livrare a mărfurilor este de 28 de zile. Timpul obișnuit de procesare a comenzii este de 3 zile, cel mai târziu 14 de zile. Termenul obișnuit de livrare este de 5 de zile, cel mai târziu 14 de zile. În cazul în care vânzătorul își asumă nerespectarea termenului de livrare, acesta își rezervă dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.
  • 5.3 Vânzătorul își rezervă dreptul în caz de imposibilitate temporară de livrare din cauza obstacolelor inevitabile și imprevizibile sau a așa-numitei forțe majore, care au apărut fără vina sa, să prelungească timpul de livrare în funcție de aceste obstacole. Un obstacol inevitabil și imprevizibil sau așa-numita forță majoră este în special revolta, revoltele, fluctuațiile meteorologice extreme, carantina etc.
  • 5.4 În cazul în care din motive ale cumpărătorului este necesară livrarea mărfurilor în mod repetat sau în alt mod decât se specifică în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a mărfurilor, costuri asociate cu o altă metodă de livrare.
  • 5.5 În cazurile în care vânzătorul folosește serviciul Posta Română pentru livrare, cumpărătorul autorizează operatorul acestui serviciu (ZIRAFO, sro, IČ: 06295029, sediul social Sokolovská 1127/118 Plzeň - Bolevec 323 00, Republica Cehă) pentru următoarele acțiuni: - cumpărătorul autorizează transportatorul Posta Romana , resp. filialele sale naționale să ia livrarea în numele său de la transportatorul principal la adresa HUB logistică care i-a fost livrată și să ia măsuri spre livrarea finală și acțiunile aferente pe care le presupune practica normală. Această procură se aplică și situației în care mărfurile expediate sunt deja proprietatea cumpărătorului și acesta nu preia el; - cumpărătorul autorizează în continuare transportatorul Posta Romana, resp. sucursala sa națională pentru a efectua procedurile vamale necesare în numele său, astfel încât lotul să poată fi eliberat cu succes prin vamă și ulterior livrat către acesta. În special, este vorba despre reprezentarea în procedurile vamale, plata datoriei vamale, ev. alte taxe legate de procedura vamală.
  • 5.6 La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfurilor și, în caz de defecte, să anunțe imediat transportatorul. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în expediere, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator. Acest lucru nu afectează drepturile cumpărătorului de răspundere pentru defectele de bunuri și alte drepturi ale cumpărătorului care rezultă din reglementări legale în general obligatorii.
  • 5.7 Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de acesta.

    6. DREPTURILE DE LA PERFORMANȚA DEFECTIVĂ
  • 6.1 Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate legale în general relevante (în special dispozițiile § 1914-1925, § 2099 - 2117 și § 2161 - 2174 din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor , cum a fost modificată).
  • 6.2 Vânzătorul garantează cumpărătorului că mărfurile sunt lipsite de defecte la primire. În special, vânzătorul garantează cumpărătorului că, în momentul în care cumpărătorul a preluat mărfurile:
    • - mărfurile au caracteristicile agreate de părți și, în lipsa unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau pe care cumpărătorul le aștepta cu privire la natura mărfurilor;
    • - mărfurile sunt potrivite în scopul declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei bunuri de acest fel;
    • - mărfurile corespund în calitate sau design cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit;
    • - mărfurile sunt în cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare;
    • - bunurile respectă cerințele reglementărilor legale.
  • 6.3 Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, mărfurile sunt considerate ca fiind defecte în momentul primirii.
  • 6.4 Vânzătorul are obligații de la o livrare defectuoasă, cel puțin în măsura în care persistă obligațiile de la performanțele defecte ale producătorului. Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul la un defect care apare în bunurile de larg consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Dacă, în conformitate cu alte legislații, perioada pentru care bunurile pot fi utilizate este indicată pe mărfurile vândute, pe ambalajul lor, în instrucțiunile atașate mărfurilor sau în publicitate, se aplică dispozițiile privind garanția de calitate. Prin garantarea calității, vânzătorul se angajează ca mărfurile să fie adecvate pentru utilizare în scopul obișnuit pentru o anumită perioadă de timp sau că își vor păstra proprietățile obișnuite. În cazul în care cumpărătorul a criticat în mod corect vânzătorul pentru defectul mărfii, perioada pentru exercitarea drepturilor care rezultă din prestația defectuoasă sau perioada de garanție nu se aplică pentru perioada în care cumpărătorul nu poate folosi mărfurile defecte. Vânzătorul și cumpărătorul sunt de acord, în conformitate cu dispozițiile articolului 2168 din Codul civil, că pentru bunurile vândute marcate cu statutul de noi, folosite sau recondiționate, perioada de exercitare a dreptului cu privire la defectele acestora se reduce la jumătate din perioada legală, adică 12 luni.
  • 6.5 Drepturile de răspundere pentru defectele mărfii sunt exercitate de vânzător în locul pentru exercitarea drepturilor de la executarea defectuoasă.
  • 6.6 Vânzătorul este obligat să emită o confirmare cumpărătorului atunci când cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de gestionare a reclamației pe care cumpărătorul o solicită, precum și confirmarea datei și metodei de soluționare a reclamației sau justificare pentru respingerea reclamației. Aceste confirmări sunt trimise electronic prin intermediul asistenței la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  • 6.7 Cumpărătorul va informa Vânzătorul ce drept a ales atunci când a notificat defectul sau fără întârzieri nejustificate după notificarea acestuia. Cumpărătorul nu poate modifica alegerea fără acordul vânzătorului. Acest lucru nu se aplică dacă cumpărătorul a ales să repare defectul, care se dovedește a fi ireparabil sau dacă costul reparației sale depășește valoarea mărfii.
  • 6.8 Dacă bunurile nu au proprietățile specificate la clauza 6.2 din termeni și condiții, cumpărătorul poate solicita livrarea de bunuri noi fără defecte, dacă acest lucru nu este disproporționat datorită naturii defectului, dar dacă defectul privește doar o parte a mărfurilor, cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea. Dacă acest lucru nu este posibil, se poate retrage din contract. Cu toate acestea, dacă este disproporționat datorită naturii defectului, mai ales dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, cumpărătorul are dreptul la îndepărtarea gratuită a defectului. Cumpărătorul are dreptul de a livra mărfuri noi sau de a înlocui piese chiar și în cazul unui defect remediar, dacă nu poate folosi bunurile în mod corespunzător din cauza recurenței defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În acest caz, cumpărătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract. Dacă cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își exercită dreptul de a livra bunuri noi fără defecte, de a înlocui piesele sale sau de a repara mărfurile, poate solicita o reducere rezonabilă. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă, chiar dacă vânzătorul nu poate livra mărfuri noi fără defecte, înlocuiește partea sau repara mărfurile, precum și dacă vânzătorul nu aranjează un remediu într-un termen rezonabil sau dacă aranjarea unui remediu ar provoca dificultăți semnificative pentru acesta.
  • 6.9 Cine are dreptul în conformitate cu § 1923 din Codul civil, are, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod prompt în exercitarea acestui drept. Cu toate acestea, dacă dreptul la despăgubire nu se exercită în termen de o lună de la expirarea perioadei în care trebuie să se pretindă defectul, instanța nu va acorda dreptul dacă vânzătorul se opune că dreptul la despăgubire nu a fost exercitat la timp.

    7. ALTE DREPTURI ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE
  • 7.1 Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra mărfurilor plătind prețul complet de achiziție al mărfurilor.
  • 7.2 Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în sensul prevederilor § 1826 alin. e) din Codul civil.
  • 7.3 Tratarea reclamațiilor consumatorilor este asigurată de vânzător prin intermediul helpdesk. Vânzătorul va trimite informații despre soluționarea reclamației cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  • 7.4 Autoritatea ceha de inspecție comercială, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a rezolva litigiile dintre vânzător și cumpărător în baza unui acord de cumpărare.
  • 7.5 Centrul European pentru Consumatori CZ cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea litigiilor online și modificarea Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul de soluționare a litigiilor online pentru consumatori).
  • 7.6 Supravegherea asupra zonei de protecție a datelor cu caracter personal este realizată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Într-o măsură limitată, Autoritatea română de inspecție comercială supraveghează, de asemenea, respectarea Legii nr. 634/1992, privind protecția consumatorilor, modificată.
  • 7.7 Vânzătorul respectă și protejează drepturile consumatorului. Cumpărătorul are posibilitatea de a contacta organul național de inspecție.

    8. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
  • 8.1 Operatorul de date cu caracter personal în conformitate cu articolul 4 punctul 7 din Regulamentul GDPR este vânzătorul.
  • 8.2 Date personale înseamnă toate informațiile despre o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană fizică care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin raportare la un identificator specific, cum ar fi numele, numărul de identificare, datele locației, identificatorul de rețea sau unul sau mai multe specii fizice, fiziologice, genetice, mentale, economice, culturale sau specifice identitatea socială a acelei persoane fizice.
  • 8.3 Vânzătorul nu e numit un responsabil pentru protecția datelor.
  • 8.4 Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal furnizate de cumpărător sau datele cu caracter personal obținute pe baza îndeplinirii comenzii.
  • 8.5 Vânzătorul prelucrează datele de identificare și de contact și datele necesare pentru îndeplinirea contractului cumpărătorului.
  • 8.6 Motivul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este:
    • - executarea contractului de cumpărare în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) b) GDPR,
    • - interesul legitim al vânzătorului în furnizarea de marketing direct (în special pentru trimiterea de mesaje comerciale și buletine informative) în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a). f) GDPR
  • 8.7 Scopul prelucrării datelor cu caracter personal este:
    • - executarea comenzii și exercitarea drepturilor și obligațiilor care decurg din contractul de cumpărare; la comanda, sunt necesare date personale, care sunt necesare pentru executarea cu succes a comenzii, furnizarea de date cu caracter personal este o cerință necesară pentru încheierea și îndeplinirea contractului de cumpărare, fără a furniza date cu caracter personal nu este posibilă încheierea contractului de cumpărare sau îndeplinirea acestuia de către vânzător,
    • - trimiterea de mesaje de afaceri și efectuarea altor activități de marketing.
  • 8.8 Vânzătorul ia o decizie individuală automată în sensul articolului 22 din GDPR. Cumpărătorul își dă acordul expres pentru o astfel de prelucrare.
  • 8.9 Vânzătorul stochează date personale:
    • - pentru perioada necesară exercitării drepturilor și obligațiilor care decurg din contractul de cumpărare și exercitarea creanțelor care decurg din acesta (pentru o perioadă de 15 ani de la încetarea relației contractuale),
    • - până la revocarea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, pentru maximum 5 ani, dacă datele cu caracter personal sunt prelucrate pe baza consimțământului.
  • 8.10 La sfârșitul perioadei de păstrare a datelor cu caracter personal, vânzătorul va șterge datele cu caracter personal.
  • 8.11 Destinatarii datelor cu caracter personal (subcontractanții vânzătorului) sunt entități:
    • - implicate în livrarea de bunuri / servicii / executarea plăților în baza unui contract de cumpărare
    • - implicate în furnizarea de servicii spațiale virtuale
    • - implicate în furnizarea de servicii de marketing
  • 8.12 Vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal într-o țară terță (o țară din afara UE) sau o organizație internațională.
  • 8.13 În condițiile prevăzute în GDPR, cumpărătorul are dreptul să:
    • - dreptul de acces la datele lor cu caracter personal în conformitate cu articolul 15 din GDPR,
    • - dreptul la corectarea datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 16 din GDPR sau restricțiile privind prelucrarea în conformitate cu articolul 18 din GDPR,
    • - dreptul de a șterge datele cu caracter personal în conformitate cu articolul 17 din GDPR,
    • - dreptul de a se opune prelucrării în temeiul articolului 21 din GDPR
    • - dreptul la portabilitatea datelor conform articolului 20 din GDPR
    • - dreptul de a retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în format electronic la adresa de asistență
  • 8.14 Mai mult, cumpărătorul are dreptul de a depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal dacă consideră că a fost încălcat dreptul său la protecția datelor cu caracter personal.
  • 8.15 Vânzătorul declară că a luat toate măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru securizarea datelor cu caracter personal.
  • 8.16 Vânzătorul declară că numai persoanele autorizate de acesta au acces la datele cu caracter personal.
  • 8.17 Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a citit condițiile de protecție a datelor cu caracter personal și că le acceptă integral.
  • 8.18 Cumpărătorul este de acord cu acești termeni și condiții de protecție a datelor cu caracter personal și declară că este familiarizat cu acestea și că le acceptă integral prin încheierea unui contract de achiziție, participarea la concurs, abonarea la știri, contribuirea la discuții, utilizarea serviciului clienților, completarea adresei de e-mail și dacă comanda nu este trimisă, prin abonarea la notificări în browser etc.
  • 8.19 Vânzătorul are dreptul de a modifica aceste condiții. Cumpărătorul va fi informat despre noua formulare a condițiilor.

    9. LIVRARE
  • 9.1 Poate fi livrat cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.

    10. DISPOZIȚII FINALE
  • 10.1 Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile sunt de acord că relația este reglementată de legislația ceha. Alegerea legii în temeiul tezei anterioare nu privește consumatorul care este consumator de protecția oferită de dispozițiile legii care nu poate fi derogat prin contract și care s-ar aplica altfel în temeiul articolului 6 alineatul (1) din Regulamentul Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I).
  • 10.2 Dacă vreo prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine invalidă sau ineficientă, dispoziția invalidă se înlocuiește cu o dispoziție a cărei semnificație este cât se poate de apropiată de dispoziția nevalabilă. Invaliditatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.
  • 10.3 Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile de afaceri, este arhivat de vânzător în formă electronică sau o înregistrare a contractelor implicate. Arhivele nu sunt accesibile.
  • 10.4 Anexa la termeni și condiți este un formular de probă pentru retragerea din contractul de cumpărare. Acest formular a fost creat conform modelului Notificării de retragere din Acordul de achiziție publicat de Autoritatea Ceha de Inspecție a Comerțului. Cumpărătorul poate folosi o altă formă de notificare, cu condiția să conțină informațiile necesare soluționării sale. Notificarea este trimisă în format electronic la adresa de e-mail a vânzătorului prin intermediul helpdesk.
  • 10.5 Datele de contact ale vânzătorului sunt prezentate în interpretarea termenului de vânzător.

ANEXE

Anexa 1: Aviz de retragere din contractul de cumpărare
În data………. Am comandat mărfurile ……… .., numărul de comandă …………, în valoare de… ..… .. Lei pe spațiul dvs. virtual din galeria de cumpărături www.shipgratis.ro. Am primit bunurile comandate la ……… .. În conformitate cu dispozițiile secțiunii 1829, paragraful 1, coroborat cu dispozițiile secțiunii 1818 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, îmi exercit dreptul legal și mă retrag din contractul de cumpărare. În ………. data ……….
Atasament: Dovada achiziției


    11. INSTRUCȚIUNI PENTRU MANIPULAREA DEȘEURILOR ELECTRICE

  • - Informăm cumpărătorii că eliminarea ecologică a produselor în conformitate cu Legea nr. 185/2001 Coll. și Decretul Ministerului Mediului nr. 237/2002 Coll. este furnizat de „Contractul de asigurare a performanței comune” în cadrul sistemului colectiv al ASEKOL a. s. cu sediul social la: Československého exilu 2062/8, 143 00 Praga 4. Lista punctelor de colectare și orele de funcționare ale acestora, inclusiv numerele de telefon, sunt disponibile pe site-ul www.asekol.cz.

  • Echipament electric
    • - Dacă doriți să scăpați de un dispozitiv electric deja nefuncțional, aveți opțiunea de a-l preda ultimului vânzător, care are obligația legală de a accepta dispozitivul, în cazul în care consumatorul cumpără un dispozitiv nou de la el (de exemplu bucată veche pentru bucată nouă). Locul pentru preluare de către vânzător este locul pentru exercitarea drepturilor de vânzare și pentru returnarea mărfii.
    • - În niciun caz, un produs folosit, nefuncțional, nu trebuie să ajungă în deșeurile municipale sau în altă parte, deoarece astfel de echipamente pot conține o serie de substanțe periculoase, precum și materiale rare care pot fi reutilizate.
    • - Vă rugăm să nu dezasamblați echipamente electrice nefuncționale, trebuie să fie complete.
    • - Echipamentele electrice retrase nu aparțin deșeurilor municipale. Echipamentul complet (care nu este dezasamblat) trebuie predat la punctul de colectare.
    • - Consumatorii au opțiunea de a returna gratuit echipamentele electrice: la curtea municipală de colectare, care este punctul de colectare a sistemului colectiv ASEKOL, sau la curtea municipală de colectare unde își are domiciliul consumatorul, atunci când cumpără echipamente electrice noi (bucată cu bucată) de la vânzător sau la un alt punct de colectare. . Locul pentru preluare de către vânzător este locul pentru exercitarea drepturilor reclamații și pentru returnarea mărfii.
    • - Prin punerea echipamentului electric folosit la locul potrivit, va fi posibilă implicarea acestuia în procesul de eliminare ecologică, rezultatul cărora este o prelucrare și reciclare adecvată. Contribuția la reciclare este inclusă în prețul produsului.
    • - Compania noastră își asumă în mod corespunzător responsabilitatea pentru produsele sale și pentru finanțarea colectării și eliminării ecologice a acestora.
    • - Prețul produsului include costurile eliminării ecologice de către sistemul autorizat ASEKOL.

  • Dispoziții specifice pentru eliminarea bateriilor și acumulatorilor uzate
    • - Compania noastră, care lansează baterii și acumulatori portabile, dorește să vă informeze că asigură preluarea bateriilor și acumulatorilor portabili furnizați prin intermediul sistemului colectiv autorizat ECOBAT, în baza Acordului privind furnizarea de performanțe comune.
    • - Puteți returna gratuit acumulatorii și bateriile folosite pentru reciclarea ecologică:
      • - la orice punct de retragere public dacă consumul dvs. anual este mai mic de 20 kg (lista punctelor publice de preluare este publicată pe www.ecobat.cz),
      • - la fața locului pentru exercitarea drepturilor de reclamații și pentru returnarea mărfurilor,
      • - direct la ECOBAT s.r.o. dacă consumul dvs. anual este mai mare de 20 kg (pentru a încheia un contract gratuit, vă rugăm să contactați departamentul de operare al ECOBAT s.r.o.).
    • - Pentru informații mai detaliate, utilizați următoarele contacte: ECOBAT s.r.o, Soborská 1302, 160 00 Prague 6, mapa.ecobat.cz sau asistența.
    • - Înștiințare: Bateriile și acumulatorii uzate, aruncate în mod necorespunzător cu deșeurile normale, pot dăuna grav mediului. De-a lungul timpului, acestea eliberează metale nocive, în special așa-numitele metale grele, care pot contamina solul sau apele subterane și apele de suprafață și au un efect demonstrativ dăunător asupra sănătății umane. Prin reciclarea substanțelor metalice conținute în baterii, se pot realiza economii semnificative de energie și materiale ale materiilor prime primare. Simbolul coșului cu roți încrucișate poate fi găsit direct pe baterii, pe ambalajele lor sau pe echipamentul electric care conține bateriile sau acumulatorii. Acest simbol indică faptul că bateria nu aparține coșului de gunoi, coșului de gunoi sau containerului municipal. Aruncarea bateriilor în containerele de colectare pentru deșeurile municipale sau în sălbăticie este strict interzisă.

  • Legislație
    • - Directiva Uniunii Europene
      • - Directiva 2002/96 / CE a Parlamentului European și a Consiliului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (engleză / cehă);
      • - Directiva 2002/95 / CE a Parlamentului European și a Consiliului privind restricția utilizării anumitor substanțe periculoase în echipamentele electrice și electronice (engleză / cehă).
    • - Ordinea juridică cehă
      • - Legea nr. 185/2001 privind deșeurile, modificată;
      • - Decretul de punere în aplicare nr. 352/2005 Coll .;
      • - Decretul nr. 352/2005 Coll. privind gestionarea echipamentelor electrice și a deșeurilor electrice.
  • Compania noastră respectă reglementările naționale de gestionare a deșeurilor, gestionăm cererile și anchetele prin hepldesk.

Procedura reclamațiilor

Procedura reclamațiilor

    1. Dispoziții generale
  • 1.1 Prezentele reguli de reclamații sunt emise în conformitate cu și în sensul Legii nr. 89/2012 Coll., Modificată (Cod civil) și Legii nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, modificată.
  • 1.2 Instrucțiuni pentru consumatori - procedura de reclamație este o parte integrantă a condițiilor de activitate ale vânzătorului și descrie procedura de formulare a unei reclamații cu privire la mărfurile care fac obiectul contractului de cumpărare între acesta și vânzător.
  • 1.3 Cumpărătorul este obligat să ia cunoștință de procedura de reclamație și condițiile de afaceri înainte de încheierea contractului.
  • 1.4 Cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze Vânzătorului cooperarea necesară pentru soluționarea reclamației, în caz contrar, termenele sunt prelungite în mod adecvat până la momentul în care Cumpărătorul nu a furnizat cooperarea cerută.
  • 1.5 Prin încheierea contractului, cumpărătorul este de acord cu aceste reguli de reclamație. Drepturile cumpărătorului care decurg din lege nu sunt afectate de procedura de reclamație.

    2. Condiții de garanție
  • 2.1 Atunci când alegeți mărfurile, este necesar cel care cumpără să ia cunoștință de tipul, variantele, proprietățile și alte informații despre produs.
  • 2.2 Înainte de a cumpăra produsul, cumpărătorul are în vedere scopul utilizării, proiectarea, compoziția materialelor și metoda de tratare a mărfurilor. Doar produsele bine alese din punct de vedere al funcției, sortimentului și dimensiunii sunt o condiție necesară pentru îndeplinirea valorii de utilitate și a scopului de utilizare al produsului.
  • 2.3 Pe întreaga perioadă de utilizare a produselor achiziționate, este necesar ca cumpărătorul să acorde o atenție suficientă regulilor de bază de utilizare a acestor bunuri. În special, este necesar să se ia în considerare toți factorii care afectează negativ funcționalitatea completă și durabilitatea produselor, cum ar fi: intensitatea excesivă a utilizării lor, utilizarea în scopuri necorespunzătoare.
  • 2.4 Alegerea necorespunzătoare a produsului sau daunele acestuia cauzate de o utilizare care nu corespunde naturii sale nu sunt motive pentru reclamații ulterioare. De asemenea, un defect cauzat de manipularea neprofesională sau de punerea în funcțiune neprofesională nu poate fi un motiv pentru o reclamație.
  • 2.5 O altă condiție necesară pentru menținerea stării bune a mărfurilor și funcționalitatea acestora este întreținerea lor regulată.

    3. Condiții pentru reclamații
  • 3.1 În cazul în care un produs achiziționat apare în perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul să se plângă de acest defect.
  • 3.2 Garanția acoperă numai defectele de fabricație, defectele materiale sau incompletitudinea. Uzura normală nu poate fi reclamată. O modificare a stării produsului care a avut loc în perioada de garanție ca urmare a uzurii, a utilizării sau a intervenției incorecte, a întreținerii insuficiente sau necorespunzătoare nu poate fi considerată un defect.
  • 3.3 Cumpărătorul trebuie să anunțe vânzătorul despre defectele imediat ce le găsește, dar în cel mult 24 de luni de la primirea produsului.
  • 3.4 În cazul unui defect remediabil, cumpărătorul are dreptul să elimine defectul, să suplimenteze ceea ce lipsește sau o reducere rezonabilă la prețul de achiziție a mărfurilor.
  • 3.5 În cazul unui defect ireparabil, cumpărătorul se poate retrage din contract sau poate solicita o reducere rezonabilă la prețul de achiziție al mărfurilor.
  • 3.6 În plus, nu se pot afirma afirmațiile pentru defectele de produs despre care cumpărătorul știa înainte de cumpărare sau dacă se acordă o reducere la prețul de achiziție a mărfurilor din cauza existenței defectului. Vânzătorul nu este responsabil pentru un defect care apare din natura lucrului. Dacă este un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul nu are dreptul să se retragă din contract sau să schimbe bunurile.
  • 3.7 Se consideră că o reclamație a fost depusă în mod corespunzător dacă produsul revendicat este complet, iar reclamația nu este împiedicată de principiile generale de igienă. Cumpărătorul este obligat să prezinte bunurile revendicate curățate, fără toate impuritățile și solide în mod igienic. Vânzătorul poate refuza să accepte produse pentru reclamații care nu respectă principiile de igienă de mai sus.
  • 3.8 Reclamațiile, inclusiv înlăturarea defectelor, vor fi soluționate fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile, când perioada începe în ziua următoare primirii mărfii.

    4. Procedura de reclamații
  • 4.1 Cumpărătorul prezintă o cerere pentru defecte de produs la vânzător.
  • 4.2 Cumpărătorul poate depune o reclamație printr-un sistem de reclamații conceput în acest scop de către vânzător, puteți găsi acest sistem AICI. Pentru aceste situații puteți utiliza și asistența, care este disponibilă AICI.
  • 4.3 Locul pentru reclamare este un loc desemnat și marcat de vânzător în termenii și condițiile sale ca loc pentru exercitarea drepturilor de la o performanță defectuoasă și pentru returnarea mărfurilor.
  • 4.4 Vânzătorul se obligă să informeze cumpărătorul despre primirea reclamației în cel mult 10 zile lucrătoare de la primirea reclamației.

    5. Termenele pentru formularea unei reclamații
  • 5.1 Dreptul de răspundere pentru defecte trebuie să fie exercitat în perioada de garanție. Reclamările trebuie făcute fără întârzieri nejustificate imediat ce a apărut defectul. Orice întârziere în utilizarea continuă a mărfurilor poate provoca o adâncire a defectului, deteriorarea mărfii și poate fi un motiv pentru respingerea plângerii. Perioada de garanție este de 24 de luni și începe de la data primirii mărfii.5.2 Dacă rezultatul procedurii de reclamație este înlocuirea produsului solicitat, perioada de garanție începe să curgă din nou de la primirea noului produs. La înlocuirea unei părți defecte, noua perioadă de garanție se aplică piesei înlocuite.
  • 5.3 Perioada de garanție nu trebuie confundată cu durata de utilizare a produsului, adică timpul pentru care produsul poate rezista datorită proprietăților sale, scopului dat și diferențelor de intensitate a utilizării sale cu utilizarea corespunzătoare și îngrijirea corespunzătoare, inclusiv întreținerea.

    6. Dispoziții finale
  • 6.1 În cazul în care aceste norme de reclamație nu conțin reguli sau informații pentru depunerea cu succes a unei reclamații, se vor utiliza în acest scop prevederile condițiilor de afaceri pe baza cărora a fost încheiat contractul de cumpărare pentru produsul care face obiectul reclamației.
  • 6.2 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste reguli de reclamație.