Concurs mare

REDUCERE 10% în coș pentru cumpărături peste 100 RON și 20% pentru cumpărături peste 300 RON

  • Autocolant impermeabil pentru bucatarie 1
  • Autocolant impermeabil pentru bucatarie 2
  • Autocolant impermeabil pentru bucatarie 3
  • Autocolant impermeabil pentru bucatarie 4

Fotografia poate avea doar rol ilustrativ

TOP

Autocolant impermeabil pentru bucatarie

Happy days Garanția promoției încă sau până la terminarea stocului!
Garanție 24 luni 15 zile returnare bani Transport gratuit

Disponibilitate: Stoc epuizat

Cod produs: 162080

verified_by_customers verified_by_customers
verified_by_customers verified_by_customers

Informații produs

Detalii

.Autocolantul are o culoare argintie, un model geometric frumos si este potrivit pentru bucatarie, dulapuri sau peretele de sub dulapuri.

Proprietăți:

  • Material: Pu, poliester, aliaj metalic
  • Dimensiunile corespund marimii hainei, nu corpului tau.
  • Conținut pachet: 1 pereche

Dimensiuni:

  • 35: Picior: 22,5 cm
  • 36: Picior: 23 cm
  • 37: Picior: 23,5 cm
  • 38: Picior: 24 cm
  • 39: Picior: 24,5 cm
  • 40: Picior: 25 cm
  • 41: Picior: 25,5 cm
  • 42: Picior: 26 cm
  • 43: Picior: 26,5 cm

Package info

Păreri (42)

4,1
Evaluat de 42 clienți
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Tradus automat:
OK, așa cum era de așteptat, totul în ordine
Afișare în limba cumpărătorului
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
****
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată

Numar de pareri: 42

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Discuții despre produs (6)

Discuții despre produs

6 Articol(e)

pe pagina
  • De la Alexa ziua marți, 24 noiembrie 2020 10:41
    • cati metri are o rola. vad a intrebat multi dar nici un raspuns ..

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Dimensiunile unei role sunt trecute la specificatiile produsului:

      40 x 100 cm

      Pentru orice informatie, nu ezitati sa ne contactati prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ).
      Va multumim,
      Echipa Shipgratis.ro
  • De la Luca silvia ziua marți, 26 mai 2020 08:30
    • Câți metri are rolă?

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Stimate vizitator, unde este cazul, marimile sunt scrise in centimetri, sub poze, la ”Informatii produs”, alaturi de toate specificatiile necesare disponibile.

      Daca nu mai găsiți produsul căutat, incercați cu ajutorul lupei din rubrica denumită ”Caută”. Scrieți numele obiectului dorit, ex.: bluza, umbrela, panou, masca, etc. si apasati Enter sau cu degetul pe acea lupă in cazul unui touchreen, la smartphone. Avem si un video ajutator aici: https://www.youtube.com/watch?v=gTmg5FdZMk4
      La produs, pe site, alegeti culoarea - daca este disponibila, marimea - daca este disponibila, apoi apasati pe tasta ”Adaugă în coș”. Apasati apoi ”Continua”, dupa care scrieti adresa de e-mail si apasati din nou ”Continua”.
      Scrieti datele pentru livrare, apasati ”Continua”
      * Va rugam sa va asigurati ca aveti variantele corecte/dorite si cate bucati doriti in cos, inainte sa finalizati comanda! ***
      Dupa ce se finalizeaza comanda, vi se trimit imediat detaliile pe adresa de e-mail pe care ati trecut-o la comanda.

      * TIP * Puteti alege din produse cu plata la primire si livrare rapida din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5zile”) de aici: https://shipgratis.ro/produse-in-stoc - Sau puteti alege din produse cu plata anticipat, din stocurile celorlalti furnizori cu care colaboram.

      * Daca alegeti optiunea de plata la primire, se percepe o taxa, care este scrisa imediat langa acea optiune de plata. * Transportul pentru fiecare din produsele de pe site-ul nostru a fost si va ramane intotdeauna gratuit.
      In cazul platii in avans, nu se percep taxe.

      * Transportul pentru fiecare din produsele de pe site-ul nostru a fost si va ramane intotdeauna gratuit.

      Pentru orice informatie utila, puteti accesa acest link: https://shipgratis.ro/helpdesk/ Ne puteti contacta prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ), intr-un mesaj privat pe facebook, sau la nr. de tel: +40 316 301 673 ( Lu-Vi, intre orele 9-16)
      Vă multumim și vă așteptăm din nou cu drag,
      Echipa Shipgratis.ro
  • De la Nu mai vreau comanda ziua miercuri, 18 martie 2020 13:18
    • Nu vreau comanda trebuie sa ajunga miercuri

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Stimate client, va multumim ca ati ales serviciile noastre. Stadiul comenzii poate fi urmarit dupa ce va logati in contul creat pe pagina noastra, cu adresa de e-mail cu care ati facut comanda, intr-una din rubricile: Contul meu/Conectare, de pe site-ul nostru. Daca nu mai stiti parola contului, se poate reseta din campul ”Ai uitat parola?”. Intarzierile pot aparea unoeri din pricina sarbatorilor din China sau Romania, sau a controalelor riguroase din toate punctele vamale din Asia, fapt pentru care va cerem scuze.

      Se mai poate verifica o comanda si din rubrica ”Afla starea comenzii” de pe site-ul nostru. * Numarul comenzii, precum si adresa de e-mail se adauga in formatul corect, fara a scrie spatii sau caractere in plus.

      Perioada de livrare este mentionata sub sigla verde "i" din dreapta produsului, apoi in e-mail, precum si in contul pe care l-ati creat pe pagina noastra, in sectiunea "Comenzile mele".

      Majoritatea informatiilor utile se gasesc accesand link-urile urmatoare:

      https://shipgratis.ro/helpdesk https://shipgratis.ro/conditii-comerciale/
      https://shipgratis.ro/transport/

      Aceasta perioada se calculeaza de la data expedierii, dupa cum este scris si pe site-ul nostru. Este nevoie de minim 10 zile de la expediere ca sa ajunga in Romania, dupa care asteapta sa fie prelucrat de catre posta vamala din Bucuresti. Dupa ce se prelucreaza acolo, se redirectioneaza catre posta din localitatea dvs, care trebuie sa va anunte ulterior printr-un aviz, de sosirea coletului. Va multumim pentru rabdare si intelegere.

      Sper ca raspunsul acesta v-a ajutat. In cazul in care doriti alte detalii, nu ezitati sa ne contatati.

      O zi îmbucurătoare vă dorim!
  • De la Turcu Beatrice ziua sâmbătă, 14 martie 2020 20:06
    • Bună ziua, câți metri are rola lin ungime?

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Stimate vizitator, pretul este afisat la fiecare produs, pe galeria noastra comerciala. Reducerile se modifica automat si constant, in functie de preturile furnizorilor.
      Unde este cazul, marimile sunt expuse in centimetri, sub pozele produsului, la ”Informatii produs”, alaturi de toate specificatiile necesare disponibile.

      Pentru a comanda, faceti clic pe reclama de pe facebook, a produsului dorit si veti fi directionat spre site-ul nostru, de unde puteti incepe achizitionarea produsului.

      Daca nu mai găsiți produsul căutat, incercați cu ajutorul lupei din rubrica denumită ”Caută”. Scrieți numele obiectului dorit, ex.: bluza, umbrela, panou, masca, etc. si apasati Enter sau cu degetul pe acea lupă in cazul unui touchreen, la smartphone.

      Avem si un video ajutator aici: https://www.youtube.com/watch?v=gTmg5FdZMk4
      La produs, pe site, alegeti culoarea - daca este disponibila, marimea - daca este disponibila, apoi apasati pe tasta ”Adaugă în coș”, Apasati apoi ”Continua”, dupa care introduceti adresa de e-mail si apasati din nou ”Continua”.
      Scrieti datele pentru livrare, apasati ”Continua”, apoi alegeti metoda de plata si transport si apasati din nou ”Continua”

      *** Va rugam sa va asigurati ca aveti variantele corecte/dorite si cate bucati doriti in cos, inainte sa finalizati comanda! ***

      Acum va apare un sumar al comenzii, apasati ”Continua” si se finalizeaza comanda, dupa care va apar toate detaliile referitoare la comanda si plata.
      Aceste detalii vi se trimit imediat si pe adresa de e-mail pe care ati trecut-o la comanda.

      Majoritatea informatiilor utile se gasesc accesand link-ul urmator: https://shipgratis.ro/helpdesk
      *** TIP *** Puteti alege din produse cu plata la primire si livrare rapida din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5zile”) de aici: https://shipgratis.ro/produse-in-stoc - Sau puteti alege din produse cu plata anticipat, din stocurile celorlalti furnizori cu care colaboram.

      * Daca ati ales optiunea de plata la primire, s-a perceput o taxa, care este scrisa imediat langa acea optiune de plata. Aceasta acopera o mica parte din comisionul platit de noi, constant catre furnizori, pentru a va putea oferi acest confort.
      In cazul platii in avans, nu se percepe nicio taxa.

      * Transportul pentru fiecare din produsele de pe site-ul nostru a fost si va ramane intotdeauna gratuit.

      * Daca ati finalizat comanda, va rugam sa va asumati raspunderea pentru aceasta, intrucat sunt persoane care lucreaza pentru a selecta, impacheta si trimite coletul catre fimele de distributie. Firma de distributie ne taxeaza intre 35 si 150 de lei per colet, in functie de locatia fiecarui client.

      Pentru orice informatie, ne puteti contacta prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ), intr-un mesaj privat pe facebook, sau la nr. de tel: +40 316 301 673 ( Lu-Vi, intre orele 9-16)

      Vă multumim și vă așteptăm din nou cu drag,
      Echipa Shipgratis.ro
  • De la Mirela ziua sâmbătă, 2 noiembrie 2019 14:54
    • Am facut o comandă si vreau sa platesc prin ramburs ca stau la sat si nu pot sa merg la banca pt.ca stau in scaun cu rotile. Am facut comanda de 10zile si nu a ajuns

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Plata ramburs este posibila exclusiv pentru produsele din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5 zile) - https://shipgratis.ro/produse-in-stoc - de pe site-ul galeriei noastre.

      Majoritatea informatiilor utile se gasesc accesand link-ul urmator: https://shipgratis.ro/helpdesk
      In cazul in care alegeți un produs din stocul furnizorilor din China (majoritatea produselor), plata se efectueaza dupa cum este descris mai jos:

      Se poate plati la orice banca, posta sau cec. Este de ajuns sa aveti detaliile de plata, pe o hartie sau intr-o poza, pe telefon.
      Detaliile de plata pe care le primiti si in email sunt:
      Suma de plata: .... Lei
      Beneficiar: Ateli sro, adresa: Habrmannovo náměstí 5, Plzeň, česká republika, 312 00
      Nr. cont beneficiar:
      RO03BACX0000001556280000
      Denumirea băncii: Unicredit Tiriac Bank
      Detalii de plată: (numarul comenzii)
      C.U.I.: CZ 291 570 13
      IBAN, SWIFT/BIC:
      IBAN RO03BACX0000001556280000
      BIC BACXROBU
      Se poate plati si de acasa, prin transfer bancar, daca aveti internet banking, sau prin card, imediat dupa finalizarea comenzii. Puteti plati oricand dispuneti de timp si de bani. Comanda este valabila cca 14 zile, dupa care se anuleaza automat in cazul neplatii, insa poate fi retrimisa oricand, iar pretul ramane acelasi.

      Pentru orice informatie, nu ezitati sa ne contactati prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ) sau intr-un mesaj privat pe facebook.

      Va multumim!
  • De la Ana maria ziua joi, 17 octombrie 2019 22:18
    • Am făcut o camanda o vreau prin posta și plata la livrare

    • Raspuns:
    • Buna ziua,

      Plata ramburs este posibila exclusiv pentru produsele din categoria "PRODUSE cu RAMBURS" (au o eticheta mica verde ”5 zile) - https://shipgratis.ro/produse-in-stoc - de pe site-ul galeriei noastre.

      Majoritatea informatiilor utile se gasesc accesand link-ul urmator: https://shipgratis.ro/helpdesk
      In cazul in care alegeți un produs din stocul furnizorilor din China (majoritatea produselor), plata se efectueaza dupa cum este descris mai jos:

      Se poate plati la orice banca, posta sau cec. Este de ajuns sa aveti detaliile de plata, pe o hartie sau intr-o poza, pe telefon.
      Detaliile de plata pe care le primiti si in email sunt:
      Suma de plata: .... Lei
      Beneficiar: Ateli sro, adresa: Habrmannovo náměstí 5, Plzeň, česká republika, 312 00
      Nr. cont beneficiar:
      RO03BACX0000001556280000
      Denumirea băncii: Unicredit Tiriac Bank
      Detalii de plată: (numarul comenzii)
      C.U.I.: CZ 291 570 13
      IBAN, SWIFT/BIC:
      IBAN RO03BACX0000001556280000
      BIC BACXROBU
      Se poate plati si de acasa, prin transfer bancar, daca aveti internet banking, sau prin card, imediat dupa finalizarea comenzii. Puteti plati oricand dispuneti de timp si de bani. Comanda este valabila cca 14 zile, dupa care se anuleaza automat in cazul neplatii, insa poate fi retrimisa oricand, iar pretul ramane acelasi.

      Pentru orice informatie, nu ezitati sa ne contactati prin serviciul de relatii cu clientii ( https://shipgratis.ro/helpdesk/ ) sau intr-un mesaj privat pe facebook.

      Va multumim!

Trimiteți-ne o întrebare sau lăsați-ne un comentariu despre produs




Declar că m-am familiarizat cu Principiile de prelucrare a datelor personale și doresc să trimit acest formular, cu posibiliatea de publicare web.

Comerciant

Comerciant

ARIUM IMPORTS AND EXPORTS Ltd., NIF: 1812123
Unit 3A-5,12/F,Kaiser Centre,Centre Street 18
CP cod postal: 999077, Hong Kong, CN


Condiții comerciale

Condiții comerciale

Procedura reclamațiilor

Procedura reclamațiilor

Impozite

Impozite

În conformitate cu articolul 14a din DIRECTIVA CONSILIULUI 2006/112 / CE, TVA este plătită de platforma ATELI în regim IOSS cu numărul de înregistrare IM2030000017. Prețul articolului este indicat incl. TVA Mai multe informații despre politica fiscală aici: AICI