Nu aveți articole în coșul de cumpărături.
//END ULTIMO INIT?>
- Informații produs
- Package info
- Păreri (2)
- Discuții despre produs (1)
- Comerciant
- Condiții comerciale
- Procedura reclamațiilor
- Impozite
Informații produs
Detalii
Mai multe informații
Numărul de piese în set | 2 |
---|---|
Numar buc. in pachet | 1 |
Package info
Păreri (2)
28 martie 2020
Achiziție verificată
10 martie 2020
Achiziție verificată
Discuții despre produs (1)
Discuții despre produs
1 Articol(e)
pe pagina
-
De la Neaga ziua joi, 19 martie 2020 09:29
- Produsul nu mi-a fost livrat
Raspuns:- Buna ziua,
Stimate client, va multumim ca ati ales serviciile noastre. Stadiul comenzii poate fi urmarit dupa ce va logati in contul creat pe pagina noastra, cu adresa de e-mail cu care ati facut comanda, intr-una din rubricile: Contul meu/Conectare, de pe site-ul nostru. Daca nu mai stiti parola contului, se poate reseta din campul ”Ai uitat parola?”. Intarzierile pot aparea unoeri din pricina sarbatorilor din China sau Romania, sau a controalelor riguroase din toate punctele vamale din Asia, fapt pentru care va cerem scuze.
Se mai poate verifica o comanda si din rubrica ”Afla starea comenzii” de pe site-ul nostru. * Numarul comenzii, precum si adresa de e-mail se adauga in formatul corect, fara a scrie spatii sau caractere in plus.
Perioada de livrare este mentionata sub sigla verde "i" din dreapta produsului, apoi in e-mail, precum si in contul pe care l-ati creat pe pagina noastra, in sectiunea "Comenzile mele".
Majoritatea informatiilor utile se gasesc accesand link-urile urmatoare:
https://shipgratis.ro/helpdesk https://shipgratis.ro/conditii-comerciale/
https://shipgratis.ro/transport/
Aceasta perioada se calculeaza de la data expedierii, dupa cum este scris si pe site-ul nostru. Este nevoie de minim 10 zile de la expediere ca sa ajunga in Romania, dupa care asteapta sa fie prelucrat de catre posta vamala din Bucuresti. Dupa ce se prelucreaza acolo, se redirectioneaza catre posta din localitatea dvs, care trebuie sa va anunte ulterior printr-un aviz, de sosirea coletului. Va multumim pentru rabdare si intelegere.
Sper ca raspunsul acesta v-a ajutat. In cazul in care doriti alte detalii, nu ezitati sa ne contatati.
O zi îmbucurătoare vă dorim!
- Produsul nu mi-a fost livrat
Trimiteți-ne o întrebare sau lăsați-ne un comentariu despre produs
Comerciant
Condiții comerciale
Condiții comerciale
Procedura reclamațiilor
Procedura reclamațiilor
Impozite
Impozite
În conformitate cu articolul 14a din DIRECTIVA CONSILIULUI 2006/112 / CE, TVA este plătită de platforma ATELI în regim IOSS cu numărul de înregistrare IM2030000017.
Prețul articolului este indicat incl. TVA Mai multe informații despre politica fiscală aici: AICI