Vânzarea cu ridicata și transportul cu picătură sunt ambele binevenite.
Cum pot urmări coletul meu?
Puteți urmări coletul dvs. pe următorul site web utilizând numărul de urmărire: 17track.net/en (Copiat în browser pentru a deschide)
Ce pot face atunci când timpul de protecție a achiziției se termină?
În cazul în care timpul de protecție a achiziției se termină, vă rugăm să ne contactați și vă putem ajuta să îl prelungiți. Astfel, banii dvs. nu vor ajunge în contul meu.
Există vreo taxă vamală?
De obicei, vom declara valoarea minimă pentru a evita taxa vamală. Dar, din cauza politicilor diferite din diferite țări, ar putea exista o taxă vamală care ar trebui plătită de cumpărător. Deci, ați putea lăsa un mesaj atunci când plasați comanda cu privire la valoarea pe care doriți să o declarați.
FEEDBACK:
Dacă sunteți mulțumit de produsele și serviciile noastre, vă rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele. Suntem, de asemenea, bucuroși dacă puteți împărtăși articolele noastre pe SNS și facebook, dați-ne captura de ecran ,aveți o șansă de a obține un cupon de 10 $ de asemenea.
Dacă nu sunteți mulțumit de produsele noastre, vă rugăm să ne contactați înainte de a lăsa feedback negativ. vă garantăm că vom rezolva 100% orice problemă pentru dvs. și vă vom face mulțumit.
SERVICE:
1.Ne pasă de clienții noștri valoroși și vom încerca întotdeauna să vă ajutăm, sperăm să stabilim afaceri lungi cu dvs.
2.Vă rugăm să ne contactați prin TRADEMANGGER înainte de a lăsa orice feedback negativ sau de a deschide și disputa pe site.
Vă rugăm să ne dați posibilitatea de a rezolva orice problemă.
cea mai bună dorință pentru u și familia ta ❤.